O NCH
NCH Europe postoji zbog svojih kupaca. Uz pomoć najnovijih tehnologija, stručnosti u industriji i kvalitetnih rješenja posjeduje alate za najbolje prepoznavanje potreba svojih klijenata.
NCH Europe jedna je od najvećih divizija NCH Corporation, međunarodnog poduzeća sa sjedištem u SAD-u, prisutna u 25 europskih zemalja s više od 2.000 prodajno-tehničkih predstavnika.
Bavi se pročišćavanjem i očuvanjem voda, uštedom energije i pruža najbolja rješenja za održavanje s fokusom na sektore industrije, infrastrukture i tercijarnih djelatnosti u Europi.
Postignite ciljeve održivosti i maksimizirajte učinkovitost njihovim neusporedivim znanjem i tehničkim kompetencijama.
U NCH Europe vjeruju u „ljude koji posluju s drugim ljudima“. Razvili su te nastavljaju i dalje razvijati tim za direktnu prodaju s ciljem izgradnje odnosa s kupcima, unapređenja razumijevanja potreba kupaca i postizanja boljeg prodora na tržište.
POVIJEST
NCH Corporation ponosan je na svoju gotovo 100 godina dugu povijest.
Iz jedne lokacije u Teksasu NCH je izrastao u globalnog lidera proizvoda i usluga za održavanje u industriji. NCH Corporation vodeći je međunarodni dobavljač proizvoda za održavanje. NCH Europe ponosan je na ovo nasljeđe te svojim kupcima pruža rješenja za vode, energiju i održavanje.
NCH Corporation prvobitno je bio poznat pod nazivom National Disinfectant Company kad ga je 1919. godine u Dallasu (Teksas) osnovao Milton P. Levy stariji. Do današnjeg dana kompanijom i dalje upravlja obitelj Levy.
Originalna ponuda proizvoda National Disinfectanta bila je prilično skromna i uključivala je dezinficijens na bazi katrana, insekticid i tekući sapun za uporabu u ustanovama. Kompanija je bila mala i efikasna; narudžbe zaprimljene tijekom jutra isporučivane su istog dana u popodnevnim satima.
Milton P. Levy stariji uvidio je vrijednost pružanja kvalitetnih proizvoda i usluga svojim kupcima. Sa svojim prodajnim predstavnicima razvio je odnose prema kupcima i naučio principe prodaje koji su na kraju omogućili njegovoj kompaniji međunarodni uspjeh.
Nakon 30 godina formirala se druga generacija uprave – njegovi sinovi Milton, Lester i Irvin preuzeli su veću odgovornost. Na početku njihova upravljanja NCH je proširio svoje poslovanje na područje cijelog Teksasa.
Braća su imala viziju onog što će NCH kasnije postati – lider na tržištu specijalnih proizvoda za održavanje. Dobit su reinvestirali u opremu za proizvodnju, administrativnu podršku te razvoj i istraživanje. Tijekom godina NCH je sam počeo proizvoditi većinu svojih proizvoda.
Do 1955. godine NCH je postigao značajan uspjeh i nastavljena je ekspanzija. Zahvaljujući bržim i pouzdanijim željezničkim i kamionskim linijama, snabdijevanje i usluživanje kupaca na udaljenim lokacijama postalo je lakše. Ova sposobnost imala je snažan utjecaj na poslovnu strategiju poduzeća.
U roku od nekoliko godina NCH je otvorio predstavništva u New Yorku i Los Angelesu. Kako bi zadovoljio sve veću potražnju za svojim proizvodima, NCH je izgradio četiri nova proizvodna pogona diljem SAD-a. Tijekom šezdesetih godina prošlog stoljeća NCH je započeo međunarodnu ekspanziju u Meksiko te danas posluje u više u 50 zemalja širom svijeta.
NCH nastavlja tražiti nove mogućnosti i pruža rješenja kupcima u Sjevernoj i Južnoj Americi, Europi, Australiji i Aziji. Globalno u ovom trenutku zapošljava više od 8.500 zaposlenika i prodajno-tehničkih predstavnika.
Iako je svijet prošao kroz dramatične promjene od 1919. godine, NCH-ova osnovna vizija nije se nikad promijenila – predvidjeti i udovoljiti potrebama svojih kupaca.